Конкурс на реалізацію інформаційних кампаній з підвищення медійної компетенції населення та налагодження діалогу в українському суспільстві

Конкурс на реалізацію інформаційних кампаній з підвищення медійної компетенції населення та налагодження діалогу в українському суспільстві

Фонд Східна Європа у співпраці з німецькою Громадською організацією ChildFund Deutschland e.V. оголошує конкурс на проведення інформаційних кампаній в нових і традиційних ЗМІ, спрямованих на підвищення рівня медійної компетенції в українському суспільстві, формування збалансованого ставлення до отриманої із ЗМІ інформації та налагодження діалогу і взаєморозуміння в суспільстві.

Конкурс проводиться в рамках проекту «Підтримка діалогової та медійної компетенції як шлях до порозуміння в українському суспільстві та поза його межами», який спрямований на підвищення ролі активних молодих представників громадянського суспільства, лідерів НУО, керівників шкіл та вчителів у розбудові відкритого, демократичного і плюралістичного суспільства в Україні.

Аплікаційна форма, яку потрібно подати до 21 червня 2016 року, за лінком

У рамках конкурсу планується надання підтримки на проведення двох інформаційних кампаній. Загальний бюджет конкурсу – 140 000 грн. Середній розмір гранту – 70 000 грн. Очікується, що принаймні одна інформаційна кампанія матиме всеукраїнське охоплення.До участі в конкурсі запрошуються українські недержавні неприбуткові організації зі статусом юридичної особи.

В рамках інформаційної кампанії може бути підтримано створення та розповсюдження відеороликів, інфографіки, серії друкованих та інтернет-банерів, анімаційних роликів тощо.

Інформаційні кампанії повинні бути спрямовані на наступні теми:
⦁ Розпізнавання необ’єктивної інформації в медіа;
⦁ Боротьба з пропагандою та руйнування негативних стереотипів;
⦁ Навчання дітей медіа грамотності;
⦁ Залучення молоді до національного діалогу та пошуку шляхів порозуміння.

Цільовою групою інформаційної кампанії є, з одного боку, молоде покоління та представники НУО, з іншого – широка громадськість в різних регіонах України, включно з внутрішньо переміщеними особами. При подачі заявок просимо вказати цільову групу інформаційної кампанії.

Критерії відбору заявок:
⦁ Креативний та інноваційний підхід;
⦁ Відповідність заявки тематиці конкурсу;
⦁ Наявність попереднього досвіду за вказаною тематикою;
⦁ Наявність чіткої концепції інформаційної кампанії, зокрема щодо шляхів розміщення та поширення продуктів інформаційної кампанії;
⦁ Очікуване покриття цільової аудиторії;
⦁ Збалансований бюджет.

Заявка повинна містити:
1) Аплікаційну форму, де має бути чітко вказано тематику та дизайн кампанії, інформаційні продукти, включаючи ключові меседжі, які будуть створені, план розповсюдження створених інформаційних матеріалів та очікувані результати кампанії;
2) Детальний бюджет проекту;
3) Резюме ключових виконавців;
4) Приклади створених раніше інформаційних продуктів, якщо такі були.

Неповні заявки до розгляду прийматися не будуть.
Термін реалізації проекту не повинен перевищувати 4,5 місяців та має закінчитися до 30 листопада 2016 р.
Останній термін подання заявок – 21 червня 2016 року. Заявки повинні бути надіслані на адресу електронної пошти: oshavarova@eef.org.uaз поміткою у темі листа «Конкурс медіа кампаній».
Розгляд заявок буде здійснюватися незалежною радою експертів. Рішення про підтримку проектів буде прийняте до 10 липня 2016 р.

Будь ласка, зверніть увагу:
⦁ У рамках цього конкурсу не надаються гранти комерційним організаціям, політичним партіям, релігійним громадам та фізичним особам;
⦁ Учасники конкурсу будуть письмово повідомлені про результати розгляду їхньої заявки;
⦁ Рішення конкурсної комісії щодо переможців не підлягають перегляду;
⦁ Надані матеріали не повертаються та не рецензуються

Питання щодо цього оголошення можуть бути надіслані у письмовому вигляді Ользі Шаваровій, координатору програм Фонду Східна Європа, електронною поштою на адресу: oshavarova@eef.org.ua.

Проект «Підтримка діалогової та медійної компетенції як шлях до порозуміння в українському суспільстві та поза його межами» реалізується Фондом Східна Європа за підтримки німецької Громадської організації ChildFund Deutschland e.V. та Міністерства закордонних справ Федеративної Республіки Німеччина.

Джерело:

Фонд Східна Європа

Напишіть відгук