ТОП-5 помилок при співпраці керівника ГО з PR-менеджером

ТОП-5 помилок при співпраці керівника ГО з PR-менеджером

Оскільки піар для місцевих громадських організацій є відносно новим на професійному рівні (бо його досить важко забезпечити на фахово), пропонуємо керівникам НГО ознайомитись з ТОП-5 помилок у Вашій співпраці з PR-менеджером. Чергову порцію корисних порад дає PR-експертка Марина Говорухіна у своєму пості “5 помилок керівника щодо PR-менеджера громадської організації” спеціально для порталу “Громадський Простір”

  1. PR – це тільки контакти зі ЗМІ.

Ні не тільки. Це формування комунікаційної стратегії організації, де контакти зі ЗМІ лише одна зі складових. Це робота з різними цільовими аудиторіями, креатив і т.п. Якщо ви хочете тільки працювати зі ЗМІ – наймайте прес-секретаря.

  1. PR-менеджер – це виконавець.

Тут слід згадати слова Стіва Джобса: «Немає сенсу наймати тямущих людей, а потім вказувати, що їм робити. Ми наймаємо людей, щоб вони говорили, що робити нам». PR-ник, зазвичай, знає про формування репутації організації більше за вас. Тому до нього варто прислухатися, а не лише давати команди.

  1. Нам PR-менеджер не потрібен, ми самі справимось, що там складного?

PR – як секс. Багато хто вважає, що він в цьому експерт. А справжніх «експертів» дуже мало.

Зв’язкам з громадськістю навчаються. Це наука, мистецтво. Але, чомусь, є представники громадських організацій, які вважають, що цим може займатися кожен, без належної підготовки. Це все-одно, що сказати юристу – та навіщо тобі ця освіта? Кожен може кодекс прочитати і виступати в суді.

  1. «Це дуже хороша ідея, але краще зробити як ми звичайно робили»

PR-менеджер – це носій цікавих ідей. А ідеї – це найдорожча цінність. Якщо ви боїтесь інновацій, вам немає чого робити в громадському секторі. Адже тільки цікаві та нестандартні ідеї привертають увагу громадськості. І PR-ник це розуміє. Зрозумійте і ви.

  1. «Нам завтра треба зробити прес-конференцію. Так в проекті записано. Придумай що небудь»…. «А чого так мало журналістів прийшло?»

Формування інформаційного приводу, гідного прес-конференції – кропіткий процес, який потребує часу та натхнення. І прес-конференція заради прес-конференції – це зрада. Журналісти таке не люблять. Тому, якщо в проекті записаний медіа-захід, попереджуйте PR-менеджера заздалегідь.

Напишіть відгук