Круглий стіл «Моделі гендерної презентації в мас-медіа та рекламі»

  У рамках Всеукраїнської науково-практичної конференції «Медіапростір: проблеми і виклики сьогодення» 18 квітня відбудеться круглий стіл «Моделі гендерної презентації у мас-медіа та рекламі».

  Ключові теми для обговорення:

•стереотипізації жіночого і чоловічого образів у медіа та рекламній продукції;
•гендерночутливий медіапростір: недискримінаційна мова та толерантність у ЗМІ;
•гендерний дисбаланс: суспільні проекції та відтворення у медіа;
•гендерні ідентичності та моральні паніки: роль медіа;
•гендер через призму соціологічних даних та їхнє висвітлення в ЗМІ;
•гендер, армія, медіа у взаємовпливах.

  Для участі у конференції потрібно зареєструватися за посиланням до 05 квітня 2019 року. Реєстрація передбачає завантаження матеріалів конференції та відгуку наукового керівника (для студентів та аспірантів).

  Де: Інститут журналістики, вул. Юрія Іллєнка, 36/1, м. Київ

  Коли: 18 квітня, із 13:30 по 17:30

Джерело: https://50vidsotkiv.org.ua/

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *