Як ГО знайти партнерів. 6 корисних порад від Європейського простору

У сьогоднішньому світі, від окремих осіб до організацій, мережа — це все, – повідомляє Європейський простір. Кажуть, що іноді це не про те, ЩО ви знаєте, а про те, КОГО ви знаєте. Дослідження показали, наскільки важливим є мережевий зв’язок як між окремими особами, так і між організаціями. Контакти з правильними людьми та організаціями є особливо важливими саме для НУО. Правильні зв’язки призведуть до контактів з іншими НУО, організаціями, що фінансують НУО, філантропами, бізнесом, і зрештою, великою кількістю донорів.

Щоб успішно досягти своїх цілей шляхом створення мереж, ваша НУО повинна виконувати такі дії:

 

1⃣ Вийдіть зі своєї зони комфорту


Часом, найняти окремого менеджера, який займатиметься саме цим питанням, може бути хорошим рішенням. Звичка все робити самостійно не завжди призводить до ефективності всієї організації.

 

2⃣ Здобудьте максимальну користь від подій


Щорічно у третьому секторі відбувається чимало подій. Для того, щоб оптимізувати пошук партнерів для вашої організації та проектів, участь у таких заходах є неодмінною умовою для нетворкінгу та нових знайомств.

 

3⃣ Залишайтеся організованими


Наскільки це можливо, ваша мета полягає в тому, щоб регулярно отримувати якомога більше якісних контактів. Такі деталі, як організація, контактна особа, подія, на якій ви зустрілися тощо, є суттєвими. Втратити ці контакти зовсім не стратегічний крок. Насправді, середній людський мозок може згадати лише три-чотири речі одночасно. Записуйте, збирайте візитівки.

 

4⃣ Оновіть контакти


Потрібно, щоб ваші партнери знали, що ви активні. Без регулярної комунікації вони можуть забути про ваше існування. Тримайте їх в курсі про вашу діяльність через сторінки соціальних медіа, електронну пошту та, по можливості, через інформаційний бюлетень.

 

5⃣ Взаємність


Особливо важливо, щоб партнери знали і відчували, що їх цінують. Чим більше ви робите для них, тим більше вони будуть готові зробити для вас. Але мистецтво взаємності не завжди означає, що потрібно робити те ж саме, що вони роблять для вас. Наприклад, філантропи, які дають гроші, не обов’язково очікують, що ви також дасте їм гроші. Інші способи взаємного контакту полягатимуть у тому, щоб оцінити їхні пожертвування, особисто подякувати їм і навіть розповідати їм про прогрес, досягнутий вами у роботі з бенефіціарами, яким вони хотіли допомогти. Крім того, регулярно перевіряйте їхні веб-сайти та записи у соціальних медіа, щоб бути в курсі їхніх останніх подій. Таким чином, вам буде простіше показати їм інтерес.

 

6⃣ Дійте професійно


Будь-яку особисту незацікавленість або непорозуміння з партнерами слід відкладати в сторону, натомість варто постійно пам’ятати про переваги партнерства. Майте на увазі, що конкретне партнерство в кінцевому підсумку призведе до того, що з’явиться ще більше організацій для співпраці.

 

Враховуючи важливість створення мереж — не існує абсолютно ніяких причин для НУО не оптимізувати те, що неминуче призведе до багатьох хороших можливостей. НУО не можуть очікувати від іноземних фондів, міжнародних спонсорів, бізнесу тощо, що вони просто постукають у їхні двері. Для цього часто потрібні партнерства та мережі.  

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *