НМРУ (Національна Молодіжна Рада України) пропонує молодіжним громадським організаціям та групам ініціативної молоді долучитись до Всеукраїнської Адвокаційної Кампанії в молодіжній сфері.
Підтримка кампаній надається НМРУ у партнерстві з UNICEF та за фінансової підтримки Європейського Союзу у рамках проекту “Розвиток сталих моделей молодіжної участі”, що є частиною програми “Посилення життєстійкості та підвищення громадської активності підлітків і молоді у східній Україні”. Інформаційні кампанії можуть бути на будь-які теми, що стосуються адвокації прав молоді, або базуватись на одному з пунктів Рекомендацій до Стратегії молодіжної політики 2030 :
- участь молоді у процесі прийняття рішень;
- залучення молоді до політичного процесу;
- безпека та екологія;
- формальна та неформальна освіта;
- гендерна рівність;
- інклюзія і права людини;
- здоров’я молоді;
- підприємництво і працевлаштування;
- доступ до інформації;
- мобільність і культурна дипломатія;
- молодіжна робота і волонтерство;
- молодіжне житло та інфраструктура;
- молодь в умовах децентралізації;
- молодь і культура.
Чи обов’язково включати в кампанію пункти Стратегії молодіжної політики 2030?
НМРУ підтримує лише кандидатів які погоджуются із Рекомендаціями до Стратегії молодіжної політики 2030 від НМРУ в цілому. Не обов’язково адвокатувати у кампанії всі пункти, достатньо сфокусуватись на одному (але можна і більше).
Які ключові завдання кампанії?
Результат адвокації мусить бути публічно висвітленим актом звернення молоді до державної інституції, що має бути підтверджений відповідним офіційним документом, наприклад номером вхідного документа до офіційної інституції. Крім того, переможці конкурсу адвокаційних кампаній зобов’язані опублікувати відповіді на звернення, які вони надсилали до державних інституції.
Які кампанії підтримуються?
НМРУ обиратиме адвокаційні кампанії, які ставлять на мету адвокацію прав молоді. Переможці повинні провести адвокаційні кампанії та напрацювати пропозиції базуючись на пунктах Рекомендацій до Стратегії молодіжної політики 2030 від Національної молодіжної ради України. Пропозиції мають бути направлені до органів влади та осіб, що приймають рішення щодо молодіжної політики.
Важливо:
Молодіжна політика здійснюється всіма органами влади, діяльність яких стосується молодої людини віком 14-35 років, тобто є між секторальною та стосується освіти, інфраструктури, соціальної політики, економіки та інших сфер.
Чи можна залучити інші організації до кампанії?
Апліканти можуть залучити до реалізації своїх кампаній партнерські громадські організації, інституції, неорганізовану молодь та представників комерційного сектору.
Хто може подати заявку?
Громадські організації очолювані молодими людьми. При отримані ресурсу, співпраця з громадськими організаціями кошти будуть зачислені на рахунок організації або оплачувати рахунки за поданням організації до бухгалтерії нмру, за принципом бюджетів участі.. Подавати заявку також можуть ініціативні групи молоді – групи молодих людей від 5 осіб, з одного або різних населених пунктів, що об’єднуються для вирішення конкретної проблеми. При отримані ресурсу, співпраця з ініціативними групами буде здійснена за принципом бюджету участі. Вік аплікантів має становити від 14 до 35 років.
Географія реалізації проектів:
Реалізація проектів можлива на таких рівнях:
Муніципальний рівень – кампанії здійснюються на рівні міста, села та ОТГ, та апелюють до місцевої влади та осіб, що приймають рішення щодо молоді у різних сферах, в тому числі адміністрації освітніх закладів.
Регіональний рівень – кампанії реалізуються на регіональному рівні, апелюючи до обласних органів влади. У випадку об’єднання аплікантів з трьох муніципалітетів на спільну тему, кампанії виходять на регіональний рівень. Реалізатори кампаній апелюють до обласних органів влади, та осіб що приймають рішення на регіональному рівні.
Національний рівень – кампанії на національному рівні апелюють до національних органів влади: міністерств та відомств, національних органів виконавчої влади, Верховної ради, президента України.
Умови надання гранту в залежності від масштабності кампанії:
Муніципальний рівень
– до 10 тисяч гривень;
– онлайн охоплення аудиторії – не менше 500 осіб, оффлайн – 20 осіб;
Регіональний рівень
– до 20 тисяч гривень;
– залучення 5 громадськими організацій
Онлайн охоплення — 1000 осіб, Оффлайн — 100 осіб.
Національний рівень
до 20 тисяч гривень
Залучення 5 осередків всеукраїнських організацій
Онлайн охоплення — 1000 осіб, Оффлайн — 100 осіб.
Національна молодіжна рада України також передбачає можливість отримання 5 тисяч гривень додатково у разі залучення до реалізації кампанії міжнародного експерта із міжнародної молодіжної парасолькової організації або її члена.
Термін подачі
Кінцевий термін подачі проекту для участі у конкурсі – 11 квітня та 25 квітня 2019 року.
Перелік документі для подачі заявки (для всіх) :
- аплікаційна форма;
- бюджетний план.
Додатково для неурядових організацій:
– копії статуту або номер реєстрації статуту в ЄДР;
– копія останнього річного та поточного звіту з фінансовою звітністю;
– довідка про неприбутковість.
Додатково для ініціативних груп:
- лист-підтримки від стейкхолдерів у молодіжній сфері.
Власний внесок:
Власним внеском в заявці буде визнана кількість неоплачених годин витрачених волонтерами і молодіжними працівниками ГО в рамках інфо-кампанії. Внесок у вигляді фінансового компоненту від кампаній не передбачається.
Прийнятними прямими витратами можуть бути:
- витрати на проїзд/проживання, пов’язані з заходами та активностями;
- витрати на оренду обладнання та технічного оснащення для проведення заходів;
- витрати на послуги – організація заходів, витрати на зв’язок, друк, публікація,
- переклад, оренда місць проведення заходів, зустрічей та інших послуг, безпосередньо пов’язаних із запропонованими кроками;
- елементи видимості та розповсюдження, пов’язані з діяльністю (друковані матеріали, діджитал промо, розробка промо-матеріалів тощо).
Який дедлайн та коли можна отримати результати конкурсу?
Ми вважаємо важливим надати можливість організаціям швидше реалізувати свої плани, тому аплікаційні заявки будуть розглянуті в два етапи.
11 квітня
25 квітня
Результати конкурсу буде оголошено 12 та 26 квітня 2019 року.
Який термін на виконання кампанії?
Всі кампанії мають бути реалізовані до 25 травня 2019 року
Аплікаційну форму можна завантажити за посиланням:
Координатори конкурсу пропозицій для неурядових організацій та команд молоді:
Нік Сторчай – менеджер із зовнішніх комунікацій НМРУ
Наталія Шевчук – менеджер із внутрішніх комунікацій НМРУ
Заявки надсилайте на електронну пошту NYCUkr@gmail.com , вказавши в темі “Конкурс НМРУ на проведення адвокаційних кампаній у молодіжній сфері”.
FAQ
Чи необхідно залучати молодіжні ГО зі східних областей?
У реалізації кампанії на національному рівні бажано залучати молодіжні громадські організації Донецької та Луганської областей.
У разі розробки кампаній на національному чи міжнародному рівнях, Національна молодіжна рада України надає підтримку у комунікації з центральною владою України та своїми міжнародними партнерами.
Як сформувати коаліцію для спільної кампанії?
Коаліція може бути утворена з представників трьох і більше муніципалітетів, що об’єднались для вирішення однієї проблеми та подати заявку на проект регіонального рівня. У випадку, якщо коаліція об’єднується з представників п’яти і більше муніципалітетів з різних областей, вона може робити кампанію на національному рівні.
Лише громадські організації можуть подати заявку на отримання фінансування?
Ні, подати заявку можуть як громадські організації, так і групи ініціативної молоді. А саме групи молодих людей від 5 осіб, з одного або різних населених пунктів, що об’єднуються для вирішення конкретної проблеми.
Яким темам кампаній буде надаватись перевага?
Кампанії можуть проводитись на будь-яку з тем, що стосується адвокації прав молоді. Національна молодіжна рада України не надаватиме перевагу конкретним темам.
На що можна витратити фінансування в рамках кампанії?
Фінансування інфо-кампаній покриває витрати на проїзд/проживання, пов’язані з заходами та активностями; витрати на оренду обладнання для проведення заходів; витрати на послуги – організація заходів, витрати на зв’язок, друк, публікація, переклад, оренда місць проведення заходів, зустрічей; друковані матеріали, діджитал промо, розробка промо-матеріалів тощо.
Джерело: http://nycukraine.org/