Запрошуємо до співпраці в рамках проекту Інституту з міжнародного співробітництва німецької асоціації народних університетів (DVV International) та Інформаційно-дослідного центру «Інтеграція та розвиток» «Замінимо мури відчиненими вікнами», який буде виконуватися за підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини.
Дана ініціатива базується на результатах і є логічним продовженням проекту «Від руйнування до творення. Шляхи примирення в українському суспільстві», який реалізовувався з липня 2015 року по грудень 2015 року.
Проект «Замінимо мури відчиненими вікнами» спрямований на розвиток культури співробітництва у локальних спільнотах України через посилення знань і навичок активістів громадянського суспільства, представників місцевих закладів культури, органів влади та журналістів в рамках культурно-освітніх ініціатив, що зорієнтовані на підтримку форм культурного розмаїття та просування інноваційних підходів до освіти дорослих.
Під час проекту культурні установи, завдяки партнерству з активістами місцевих громад, зможуть розширити свої функції, розробити культурні та освітні програми для різних груп дорослого населення, стати локальними платформами примирення, діалогу і зміцнення довіри на локальному та міжрегіональному рівнях.
Цільові групи проекту:
- активісти громадських організацій;
- фахівці установ культури (будинки культури, музеї, бібліотеки та інш.);
- представники органів влади та місцевого самоврядування;
- журналісти місцевих медіа.
Проект реалізується з травня по грудень 2016 року.
На першому етапі за підсумками конкурсу проектних заявок на міні-гранти будуть відібрані дев’ять організацій-партнерів з дев’яти областей України: Житомирської, Черкаської, Миколаївської, Херсонської, Запорізької, Київської, Сумської, Чернівецької, Львівської.
Одержувачі гранту будуть мати можливість реалізовувати проектні ініціативи до 30 листопада 2016 року.
Положення про конкурс міні-грантів та всі необхідні документи для оформлення заявки проекту можна завантажити тут.
Заявки на одержання міні-гранту приймаються до 24:00 години 03 червня 2016 року за встановленим форматом англійською або російською мовами в електронному вигляді на електронну адресу: info@dvv-international.org.ua
або безпосередньо в офісі: вул. Костьольна, 4, оф.16, 01001, Київ.
Заявки, відправлені поштою, повинні бути доставлені в офіс не пізніше зазначеного часу.
Для представників організацій, які отримають міні-гранти, проектом передбачено участь в семінарах та тренінгах з наступних тематик:
- Проектний та фінансовий менеджмент (1-2 липня 2016 року);
- Культурне розмаїття, міжкультурний діалог та освіта дорослих (середина липня)
- Школа волонтерства: від ідеї – до ефективної командної роботи (кінець вересня)
- Школа культурного менеджменту і підприємництва (початок жовтня)
- Медіашкола для регіональних журналістів (початок серпня і початок листопада)
Усім учасникам освітньої програми у межах проекту будуть компенсовані витрати на проїзд (економ-класом), проживання й харчування.
Представники всіх партнерських організацій будуть мати можливість взяти участь у програмі ознайомлювального візиту до Німеччини та Польщі, розширити свій досвід та налагодити контакти з культурно-освітніми центрами цих країн (перша декада жовтня).
Презентація досвіду партнерських ініціатив буде здійснюватись у форматі регіональних круглих столів та під час міжрегіональної зустрічі партнерських організацій (листопад), на регіональних і загальнонаціональних медіаканалах, а також – на сторінках веб-порталу проекту.
По завершенні міні-проектів організації-учасники будуть запрошені до Києва наФестиваль культурно-освітніх ініціатив (перша половина грудня), де відбудуться тематичні майстер-класи українських і міжнародних експертів, що працюють у галузях освіти дорослих та культурного менеджменту.
З усіх питань стосовно проекту звертайтеся на електронні адреси:
info@dvv-international.org.ua, integrationcenter97@gmail.com.
Джерело: