«Медійна програма в Україні» (або «МПУ»), що виконується міжнародною неурядовою організацією Internews за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), запрошує до подання проектних пропозицій на отримання грантів в конкурсі «Медіаграмотність та стійкість до дезінформації». У цьому конкурсі можуть брати участь офіційно зареєстровані в Україні медійні організації, неурядові організації, громадські об’єднання, компанії та медіа.
Internews підтримуватиме проекти, котрі сприятимуть реалізації одного з чотирьох основних завдань нашої програми — а саме, зростанню суспільного попиту на якісну інформацію, зокрема оптимізації заходів у сфері медіаграмотності.
Ці ініціативи потребуватимуть розвитку медіаграмотності поза державною системою освіти, і через засоби, які виходять за рамки офіційних тренінгів, особливо для тих груп населення, хто є найвразливішими до пропаганди.
Проектні пропозиції мають відповідати таким цілям:
• Підтримка та розширення зусиль з медіаграмотності для більшої кількості шкіл та інших аудиторій, особливо на Сході та Півдні;
• Покращення навичок громадян щодо визначення якісного медіа-контенту;
• Підтримка незалежності медіа, збільшення обсягів споживання високоякісного контенту;
• Розробка інструментів для розвитку критичного мислення шляхом розвінчання дезінформації та створення механізмів для спілування журналістів по всій країні.
Цей конкурс грантів є цілеспрямованим та гнучким механізмом, який надає можливості розробляти інноваційні, експериментальні короткострокові проекти. Грантери повинні продемонструвати плани щодо розкриття поглядів / або залучення в своїй проектній діяльності жінок та представників груп меншин. Проекти відбиратимуться залежно від здатності заявників продемонструвати конкретні досягнення, які сприяють зрушенням у медіа-секторі.
Середній бюджет наданих грантів становитиме 20 тис. доларів США для проектів тривалістю до 6-ти місяців, однак і більші (коштовніші) проекти будуть розглянуті за умови обгрунтування концепції, бюджету та тривалості. Проекти мають розпочинатися з 1-го серпня цього року.
Проекти можуть зокрема містити (але не обмежуватися) таку діяльність:
• Створення збалансованого професійного медіа-контенту, спрямованого на поліпшення критичного мислення як медіа-споживачів, так і журналістів, а також стимулювання попиту на кращу журналістику серед широкої громадськості;
• Проведення кампаній з медіаграмотності із залученням різних аудиторій та заохоченням споживачів розвивати свої навички щодо того, як зважувати довіру до джерел інформації, якими вони користуються зокрема, та фактів взагалі;
• Організація низки заходів присвяченим різноманітним видам медіаграмотності та критичного мислення, дослідження їх ефективності, з метою допомогти українцям протидіяти дезінформації, захистити себе від тривожних та помилкових наративів у медіа;
• Проведення спеціалізованих подій у бібліотеках або кафе, для навчання дорослих ідентифікувати маніпуляції в медіа на прикладі медіа матеріалів у виборчий період; поширення розважального телевізійного та радіоконтенту; мікро-відео-кампаній з лідерами думок та відомими особами; проведення інтерактивних перформансів та ігор;
• Проведення моніторингу медіа для оцінки якості та неупередженості висвітлення інформації, а також прихованих спроб маніпуляції громадською думкою;
• Проведення інформаційно-просвітницьких заходів для просування результатів медіа моніторингів, у тому числі шляхом популяризації наявних ресурсів електронної бібліотеки.
ІНСТРУКЦІЯ З НАПИСАННЯ ГРАНТОВИХ ЗАЯВОК
Формат подачі всіх проектних пропозицій: друкований шрифт 12 pt., Times New Roman.
Структура проектної пропозиції включає такі розділи:
I. Титульна сторінка – 1 сторінка
Ця сторінка має включати таку інформацію:
А. Назва проекту.
Б. Короткий опис проекту: один параграф, чітке й зрозуміле резюме проекту (українською та англійською мовами).
В. Організація: назва та контактна інформація – поштова адреса, e–mail, номер стаціонарного телефону, мобільного телефону та веб-сайт.
Г. Координатор проекту: повне ім’я та контактна інформація – e–mail та номер мобільного телефону.
Д. Ще одна контактна особа, яка безпосередньо відповідатиме за хід проекту і надаватиме всю необхідну інформацію за проектом. Повне ім‘я та контактна інформація – e–mail та номер мобільного телефону.
Е. Тривалість проекту (в місяцях).
Ж. Сума, що запитується в «МПУ», в у.о.; та,
З. Власний внесок вашої організації (10% від запитуваної суми від «МПУ») в у.о. (або в дол. США).
II. Опис проекту – не більше 5 сторінок
А. Опис основних цілей та завдань проекту, що відповідають цілям проекту «МПУ».
Б. Діяльність, що спрямована на досягнення цілей.
В. Очікувані результати та вплив проекту.
Г. Інструменти з моніторингу та оцінювання та індикатори, що вимірюють досягнення цілей та вплив проекту.
Д. Календарний план (помісячно), який пояснює логіку проекту та його виконання.
Е. Партнери, та
Ж. Інформація про організацію – не більше 2-х параграфів.
III. Бюджет – у форматі Excel – обов’язково використовувати форму, що додається:
Бюджет має визначити основні категорії витрат, які чітко демонструють ефективність проекту. Власний внесок організації має становити не менше 10% від запитуваної суми гранту. Бюджет має супроводжуватися обґрунтуванням кожної категорії витрат (бюджетний рядок) у правій стороні таблиці.
Форма для бюджету: 2_BudgetTemplate_for_proposals
IV. Досвід у реалізації проектів, не більше 1 сторінки:
А. Досвід в управлінні проектами або бізнесом.
Б. Попередні гранти, які отримувала ваша організація.
Internews також запрошує до подання проектних пропозицій новостворені організації. Якщо ваша організація не має достатнього досвіду у реалізації медійних проектів, будь ласка, зазначте інші схожі проекти, які реалізовувала ваша організація, та вкажіть рівень компетенції основних працівників та консультантів майбутнього проекту.
Проектні пропозиції англійською та українською мовами потрібно надсилати на електронну адресу UA-MPU@internews.org
В темі листа вкажіть: «USAID-Internews – Медіаграмотність: заявка»
Запитання приймаються по понеділках, середах та п’ятницях за цим телефоном 044-334-56-49/39 з 12:00 до 15:00 год.
Термін подання: до 17 травня 2019 р. до 18:00 год.
ОЦІНКА ПРОЕКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ
Проектні пропозиції, що не відповідають зазначеним пріоритетним видам діяльності «Медійної програми в Україні» та вимогам щодо оформлення заявок, розглядатися не будуть.
Журі, що складається з незалежних експертів, оцінюватиме проектні пропозиції, скадатиме «короткий список» з успішних проектів аплікантів та рекомендуватиме найкращі проекти до фінансування. Просимо зауважити, що письмово повідомлятимуться лише ті організації, що виграли в конкурсі.
Internews може звернутись до організації-заявника у разі виникнення додаткових запитань з приводу поданої проектної пропозиції.
Звертаємо вашу увагу, що процес оцінки проектів може займати календарний місяць.
Підтримані проектні пропозиції фінансуватимуться за умови наявності коштів у проекті та затвердження гранту Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
Критерії відбору проектних пропозицій до фінансування
Кожна пропозиція отримує певну кількість балів відповідно до наступного списку критеріїв:
1. Власний внесок організації становить не менше ніж 10% від запитуваної суми.
2. Проект пропонує інноваційний підхід у досягненні як мінімум одного із завдань «Медійної програми в Україні».
3. Проект зможе досягти запланованих результатів у визначений проміжок часу.
4. Запропоновані види діяльності уможливлюють досягнення очікуваних результатів.
5. Заявник демонструє наявність технічних навичок, досвід та спроможність, що є необхідними для здійснення запропонованих видів діяльності.
6. Бюджет проекту є реалістичним, ефективним та обґрунтованим.
Джерело: https://internews.in.ua/