Конкурс мініпроєктів «Інструменти медіаграмотності під час інфодемії на платформах шкільних бібліотек»

На сьогодні молодь є однією з найбільш вразливих груп у контексті поширення недостовірної інформації про COVID-19. Медійна програма в Україні в партнерстві з Академією української преси запрошує до участі у конкурсі мініпрoєктів, які активно залучатимуть молоде покоління до засвоєння актуальних знань та навичок з медіаграмотності на платформах шкільних бібліотек. У рамках конкурсу будуть підтримані проєкти, які сприятимуть розвитку медіаграмотності та посиленню ролі шкільних бібліотек у формуванні інфомедійної грамотності.

Пріоритетні теми конкурсу:

  • інструменти медіаграмотності (критичне мислення, фактчекінг, аналіз медіатекстів, ціннісний аналіз тощо) під час інфодемії;
  • формування навичок оцінки та інтерпретації медійної інформації задля розпізнавання маніпуляцій, в тому числі в сфері наукової інформації.

Пріоритетні види діяльності:

Конкурсні проєкти можуть включати, але не обмежуватися проведенням освітніх семінарів, тренінгів, воркшопів, таборів, баркемпів, освітніх квестів, у тому числі в дистанційній формі; виставок тощо.

Хто може податись: заклади освіти, бібліотеки, приватні підприємці, які надають освітні послуги.

Фінансові умови: бюджет проєкту має складати максимально 2 000 доларів США.

Як податись: заявники надсилають проєктну пропозицію та деталізований бюджет проєкту шляхом заповнення анкети за посиланням:

https://ngo.zt.ua/media-tool

Останній термін подання заявок3 квітня 2021 року.

Результати конкурсу будуть оголошені на сайті АУП (www.aup.com.ua) та надіслані на електронні адреси заявників 16 квітня.

Термін реалізації і звітування проєктів: 19 квітня – 15 вересня 2021 року.

Проєктна пропозиція має включати наступні розділи (обсяг до 3 сторінок)


І. Інформація про заявника

ІІ. Опис проєкту

  1. Назва проєкту.
  2. Опис цілей та завдань проєкту.
  3. Період виконання проєкту із деталізованим календарним планом.
  4. Очікувані результати проєкту.
  5. Індикатори за допомогою яких будуть вимірюватись досягнення результатів.
  6. Моніторинг та оцінка ефективності проєкту: в рамках проєкту має бути передбачене вхідне та вихідне тестування рівня медіаграмотності учасників, а також організація має взяти зобов’язання через 3 міс. після завершення заходів повторити це тестування/анкетування.
  7. Коротка інформація про експертів (тренерів) проєкту (Увага! Досвід експертів та тренерів, залучених до навчальних подій, має бути не меншим, аніж 4 роки тренерської діяльності в сфері медіаосвіти).
  8. Партнери проєкту та їх роль у реалізації запланованих активностей.

ІІІ. Бюджет проєкту

Детальний бюджет проєкту додається до заявки-анкети у форматі Excel. Форму можна завантажити за посиланням>>>


Критерії оцінки:

  • Заявник має право подавати заявку.
  • Проєкт відповідає пріоритетним темам конкурсу.
  • Цілі, завдання, види діяльності та очікувані результати є реалістичними та чітко визначеними.
  • Проєкт може досягнути очікуваних результатів у зазначений період часу.
  • Бюджет є реалістичним та обґрунтованим.

При виникненні запитань звертайтесь до менеджерки медіаосвітніх програм Оксани Волошенюк за телефоном 067-504-98-02, або електронною поштою oksana@aup.com.ua

Наші посібники «Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди»«Практична медіаграмотність для бібліотек»«Практична медіаграмотність» створені за підтримки Медійної програми в Україні, допоможуть вам віднайти необхідні інструменти для досягненням цілей.

Даний конкурс виконується за підтримки проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Медійна програма в Україні», що реалізується міжнародною організацією Internews. Ця програма зміцнює українські медіа та розширює доступ до якісної інформації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *