Отримай До 20 Тисяч Гривень На Інфо-Кампанію З Адвокації Від НМРУ

 Національна молодіжна рада України пропонує молодіжним громадським організаціям та групам ініціативної молоді долучитись до всеукраїнської інформаційної кампанії з адвокації у молодіжній сфері.

 Підтримка кампаній надається Національною молодіжною радою України у партнерстві з UNICEF та за фінансової підтримки Європейського Союзу у рамках проекту “Розвиток сталих моделей молодіжної участі”, що є частиною програми “Посилення життєстійкості та підвищення громадської активності підлітків і молоді у східній Україні”. Інформаційні кампанії можуть бути на будь-які теми, що стосуються адвокації прав молоді, або базуватись на одній з тем позиційних документів НМРУ, серед яких:

  Які кампанії ми підтримуємо?
Інформаційні кампанії з адвокації прав молоді. Очікується, що апліканти, які отримують фінансову підтримку, проведуть адвокаційні кампанії та напрацюють свої пропозиції до органів влади та осіб, що приймають рішення щодо молодіжної політики. При цьому варто зазначити, що молодіжна політика здійснюється всіма органами влади, діяльність яких стосується молодої людини віком 14-35 років, тобто є між секторальною та стосується освіти, інфраструктури, соціальної політики, економіки та інших сфер.

Апліканти також можуть залучити до реалізації своїх кампаній партнерські громадські організації, інституції, неорганізовану молодь та представників комерційного сектору для налагодження більш ефективної співпраці з усіма зацікавленими сторонами.

  Хто може подати заявку для отримання фінансування від НМРУ?
Громадські організації очолювані молодими людьми. При отримані ресурсу, співпраця з громадськими організаціями буде здійснена на рівні участі молоді – “партнерство”, тобто кошти будуть зачислені на рахунок організації. Подавати заявку також можуть ініціативні групи молоді – групи молодих людей від 5 осіб, з одного або різних населених пунктів,  що об’єднуються для вирішення конкретної проблеми. При отримані ресурсу, співпраця з ініціативними групами буде здійснена на рівні участі молоді – “діалогу”, за принципом бюджету участі. Вік аплікантів має становити від 14 до 35 років.

  Географія реалізації проектів:
Реалізація проектів можлива на чотирьох рівнях:

  Муніципальний рівень– кампанії здійснюються на рівні міста, села та ОТГ, та апелюють до місцевої влади та осіб, що приймають рішення щодо молоді у різних сферах, в тому числі адміністрації освітніх закладів.

 Регіональний рівень– кампанії починаються на муніципальних рівнях та виходять на регіональний рівень, апелюючи до обласних органів влади. У випадку об’єднання аплікантів з трьох муніципалітетів на спільну тему, кампанії виходять на регіональний рівень.

 Національний рівень– кампанії починаються на муніципальних або регіональних рівнях та переходять на національний рівень (5 і більше регіонів), апелюючи до центральних органів влади.

 Міжнародний рівень– кампанії починаються на будь-яких рівнях та виходять на рівень країн Європейського Союзу  та добрусідів ЄС, апелюючи до міжнародних інституцій.

У разі розробки кампаній на національному чи міжнародному рівнях, Національна молодіжна рада України надає підтримку у комунікації з центральною владою України та своїми міжнародними партнерами.

 Максимальний розмір гранту:

Муніципальний рівень – до 5 тисяч гривень;

Регіональний рівень – до 10 тисяч гривень;

Національний рівень – до 15 тисяч гривень;

Міжнародний рівень – до 20 тисяч гривень.

  Термін подачі 
Кінцевий термін подачі проекту для участі у конкурсі – 31 грудня 2018 року.
Перелік документі для подачі заявки (для всіх) :

  • аплікаційна форма;
  • бюджетний план.

Додатководля неурядових організацій:

– копії  статуту або номер реєстрації статуту в ЄДР;

– копія останнього річного та поточного звіту з фінансовою звітністю;

– довідка про неприбутковість.

Додатководля ініціативних груп:

  • лист-підтримки від стейкхолдерів у молодіжній сфері.

  Власний внесок:

Власним внеском в заявці буде визнана кількість неоплачених годин витрачених волонтерами і молодіжними працівниками ГО в рамках інфо-кампанії. Внесок у вигляді фінансового компоненту від кампаній не передбачається.

  Прийнятними прямими витратами можуть бути:

  • витрати на проїзд/проживання, пов’язані з заходами та активностями;
  • витрати на оренду обладнання та технічного оснащення для проведення заходів;
  • витрати на послуги – організація заходів, витрати на зв’язок, друк, публікація,
  • переклад, оренда місць проведення заходів, зустрічей та інших послуг, безпосередньо пов’язаних із запропонованими кроками;
  • елементи видимості та розповсюдження, пов’язані з діяльністю (друковані матеріали, діджитал промо, розробка промо-матеріалів тощо).

  Координатори конкурсу пропозицій для неурядових організацій та команд молоді:

Ольга Чернишова – менеджер з зовнішніх комунікацій НМРУ

Наталія Шевчук – менеджер з внутрішніх комунікацій НМРУ

Заявки надсилайте на електронну пошту NYCUkr@gmail.com , вказавши в темі “Конкурс НМРУ на проведення адвокаційних кампаній у молодіжній сфері”.

  Результати конкурсу:

Результати конкурсу буде оголошено 10 січня 2019 року. У разі отримання фінансування, проекти мають бути реалізовані у період з 10 січня по 28 лютого 2019 року.

  Аплікаційну форму можна завантажити за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/1dmdaxzqevhRwF5MZXX_5R4pGcG4wZw5HXkyssMeNfw0/edit?fbclid=IwAR0fsTBZ3Re3gvm2nxO9_fh8n61avrOxTHqur-DR-mbweuvYHgdDikh5Y1w

  Джерело: http://nycukraine.org/

Напишіть відгук